دندانپزشک در رباط کریم

دندانپزشک در رباط کریم از جمله مشاغلی است که دارای مراجعان بسیاری بوده و یکی از مهمترین مشاغل این شهر در حوزه درمان می باشد.

• نحوه انتخاب یک دندانپزشکی خوب

– دندانپزشک کیست؟

دندانپزشک ، پزشکی است که کارها و اعمالش در حوزه دهان ، دندان ، لثه ها و مناطق مرتبط می باشد.
برخی از مطالعات نشان داده اند که بیماری های مربوط به دندان و لثه می توانند نشانگر برخی از مشکلات بهداشتی باشند. از آنجا که سلامت دهان برای سلامت عمومی بدن ضروری است یک دندانپزشک با تمیز کردن و معاینات منظم ، بیماران خود را در حفظ سلامت دهان سالم‌ ، ترغیب و یاری می کند.

آدرس و تلفن دندانپزشک در رباط کریم

آدرس و تلفن دندانپزشک در رباط کریم

– وظایف دندانپزشک

برای تحقیق و انتخاب در مورد دندانپزشکی در رباط کریم لازم است ابتدا وظایف یک دندانپزشک را بدانید.

یک دندانپزشک ، وظایف مهم بسیاری را در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان انجام می دهد.
انجام معاینات دوره ای، بخش عمده‌ای از کار او است که این کار، برای بیمارانی که به مراقبت از دهان و دندان های خود اهمیت می دهند ، بسیار مهم است.
علاوه بر معاینات عمومی ، دندانپزشکان ، درمان های اساسی که می توان در مطب، آنها را انجام داد و شامل پرکردن دندان ،انجام یک عمل جراحی جزئی مانند کشیدن دندان عقل ، عصب کشی و جرم گیری می باشد را انجام می دهند.

– ویژگی های یک دندانپزشک خوب

در صورتی که برای یافتن یک دندانپزشکی در رباط کریم تحقیق می کنید ، ۶ ویژگی که به هنگام ارزیابی دندان پزشک باید آنها را مد نظر داشته باشید را برایتان ذکر کرده ایم ، این ویژگی ها عبارتند از :

1. علم و دانش گسترده

یک دندانپزشک حاذق و موفق ،علم زیادی در مورد بیماری های دهان و دندان ها و بهداشت آن دارد.
او قادر است به سرعت مشکلات مربوط به دهان و دندان را شناسایی کرده و همچنین موثر ترین روش های درمانی را برای بیمار به کار برد.

2. آموزش مداوم

یک دندانپزشک خوب ، به طور مداوم و پیوسته در حال مطالعه و تحقیق بوده و در سمینار و کنگره های موجود شرکت می‌کند تا از تحقیقات جدید و فناوری های در حال تغییر استفاده کند، زیرا آنها متعهد به یادگیری و ماندن در خط مقدم حرفه دندانپزشکی می باشند.

۳.استفاده از بهترین ابزار و تجهیزات نوین دندانپزشکی

یک دندانپزشک با تجربه و عالی در مورد آخرین دستگاه ها و تجهیزات و فن آوری های نوین دندانپزشکی به روز بوده و تمامی این تجهیزات جدید را در مطب خود قرار می دهد.

3. نظرخواهی از بیمار

دندانپزشکان بزرگ بیمار را در تصمیم گیری برای معالجه شریک کرده و نظر او را جویا می شوند .
آنها به بیماران اجازه می دهند تا به پرونده های خود دسترسی داشته و تمام گزینه های درمانی را برای آنها توضیح می دهند. یک دندان پزشک خوب میداند که بیمار باید برای خود تصمیم گیری کند.

4. صداقت و دلسوزی

صداقت و دلسوزی از ویژگی‌های اخلاقی دندان پزشکان مجرب می باشد. با توجه به آنکه مشکلات دندان پزشکی می‌تواند مشکل های دیگری از نظر سلامتی برای فرد ایجاد کند ، در نتیجه آنها باید نسبت به مشکلات ناشی از بهداشت ضعیف دندان حساس بوده و بیمار را از این مسائل آگاه کنند.

5. داشتن مهارت های ارتباطی

داشتن مهارت ارتباطات قوی یکی از مهمترین مهارت هایی است که یک دندانپزشک باید داشته باشد.
دندانپزشکان باید به بیماران در مورد تشخیص ، معالجه و مراقبت های پیشگیرانه آگاهی داده و توانایی توضیح اطلاعات فنی به بیمار را داشته باشند ، که لازمه این امر داشتن مهارت برقراری ارتباط با بیمار می باشد.
با توجه به به موارد ذکر شده در این مقاله برای انتخاب یک دندانپزشک ماهرو توانا و مراجعه به دندانپزشکی در رباط کریم لازم است علاوه بر تجربه و علم به روز پزشک و توجه به لوازم و تجهیزات مورد استفاده در مراکز و مطب های دندانپزشکی، به نحوه رفتار و طرز برخورد دندانپزشک با بیماران توجه شود تا بیمار بتواند به دندانپزشک خود اعتماد کرده و بدون استرس و نگرانی کار درمانی خود را به آن بسپارد.

دکتر رضا حقیقت نیا یکی از دندانپزشکان  حاذق و توانمندی است که علاوه بر داشتن اخلاق پزشکی از جدیدترین ابزار، تجهیزات و متدهای روز دنیا برای معالجه مشکلات دهانی بیماران استفاده نموده و دارای مطب دندانپزشکی در رباط کریم می باشد.

مشاوره و رزرو نوبت از دکتر حقیقت نیا / تلفن : 56328900 – 56332395 – 021
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *